Vei lua legătura cu alți studenți și cu universități de top din Europa. O să planifici și reglementezi procesul de creare a conținutului în vederea promovării studiului în străinătate. Acesta va fi propriul tău proiect, cu multe posibilități de creștere în viitorul apropiat.
Responsabilități: Comunicare și construirea de relații cu universități și alți studenți, comunicarea cu terțele părți despre crearea de conținut, programarea campaniilor și follow-up, analiza rezultatelor si implementarea de noi strategii.
Rezultate așteptate: Atragerea de cel puțin 50 de studenți care ne vor promova misiunea și activitățile, campanii calitative cu conținut nou și trendy de informare cu privire la studiul în străinătate.
Dacă ești pasionat de social media și îți place să petreci ore întregi folosind TikTok, Snapchat sau Instagram, atunci aceasta este șansa ta de a-ți transforma pasiunea în profit. Prin pasiunea ta și expertiza în tendințele culturale, vei identifica oportunități și promova emisiunea noastră STUDENTV pe platformele menționate mai sus.
Responsabilități: O să fii ochii și urechile noastre în ceea ce privește trendurile, o să examinezi performanța campaniilor de promovare și o să oferi feedback, o să faci research independent și o să ne oferi perspective noi legate de posibile oportunități de promovare, o să coordonezi campanii.
Rezultate așteptate: Atragerea de cel puțin 1.000 noi telespectatori ai emisiunii STUDENTV, feedback legat de performanța campaniilor noastre, rapoarte calitative despre trenduri noi și oportunități de promovare.
Acest proiect e despre promovarea campusurilor internaționale și a diverselor oportunități de dezvoltare pe care un student în străinătate le are. El urmărește diversitatea vieții în campus și facilitățile pe care universitățile de top le pun la dispoziție pentru a stimula procesul educativ.
Responsabilități: Dezvolți o strategie de social media pentru a crește gradul de conștientizare a brand-ului și a oportunităților de studiu pentru studenți și de a stimula implicarea în comunitatea celor care studiază în străinătate, cercetezi preferințele comunității noastre, tendințele și reperele pe toate canalele relevante, faceți echipă cu managerii comunității pentru a interacționa cu comunitatea noastră, interacționați cu ambasadorii și partenerii și încurajați comunitatea să ne împărtășească content.
Rezultate așteptate: Atragerea de followeri care să interacționeze cu contentul, determinarea a 300 de studenți care să aplice la studiu în străinătate într-o universitate de top, informarea studenților cu privire la oportunitățile și facilităție pe care le au în aceste campusuri.
Acest proiect are în vedere promovarea paginilor noastre de Instagram. Este vorba de postări și stories pe cele 3 conturi de Instagram ale noastre (@gcrs.ongstudentesc, @campustvbygcrs și @studyabroadtv.bygcrs). Te vei implica pe aceste platforme și vei construi relații cu studenții care își doresc să studieze în străinătate sau au nevoie de ajutor cu adaptarea în străinătate.
Responsabilități: Asiguri consecvența brandului nostru pe Instagram, colaborezi cu diverși membri ai ONG-ului, crești și extinzi prezența ONG-ului pe social media, colectezi datele clienților și analizezi interacțiunile și vizitele, plus utilizeazi aceste informații pentru a crea rapoarte pentru a îmbunătăți strategiile și campaniile de marketing viitoare.
Rezultate așteptate: O creștere semnificativă a numărului de urmăritori pe cele 3 conturi, a engagementului și a reach-ului, campanii și postări trendy și adecvate misiunii și viziunii noastre.
Dacă ești o persoană creativă căruia îi place să participe la evenimente și să posteze pe social media - atunci proiectul ăsta este pentru tine!
Responsabilități: creșterea audienței, dezvoltarea strategiei noastre de social media și a campaniilor, implicarea pe toate canelele de social media pentru a stimula audiența să interacționeze cu conținutul nostru și pentru a promova „StudentCafe”, gestionarea zilnică a managementului canalului.
Rezultate așteptate: Atragerea de participanți la evenimentele noastre, atragerea de ascultători pentru podcastul nostru cu același nume..
Promovarea tuturor demersurilor și a canalelor noastre de informare cu privire la studiul în străinătate.
Responsabilități: Analiză plan de marketing digital, crearea de strategii pe social media, identificarea punctelor forte și slabe, recomandări pentru a îmbunătăți contentul, cercetarea tendințelor, stabilirea indicatorilor cheie de performanță pentru campaniile de social media.
Rezultate așteptate: Atragerea de 5.000 de urmăritori anual organic care să interacționeze cu contentul nostru.
Responsabilități: Public relations management, comunicate de presă, copywriting, planificare content, analytics.
Rezultate așteptate: Atragerea de participanți la evenimentul „Gala „Burselor G.C.R.S”, atragerea de sponsori pentru eveniment, sensibilizarea publicului cu privire la mesajul nostru.
Promovarea evenimentelor organizate de voluntarii noștri și oferirea de sfaturi cu privire la promovarea de pe social media
Responsabilități: Public relations management, comunicate de presă, copywriting, descrieri evenimente, diverse materiale promo.
Rezultate așteptate: Creșterea audienței cu peste 500 de ascultători pe lună..
De ce suntem unici?
Pentru că noi NU te trimitem la studii, noi te așteptam deja aici.
Vizitarea în continuare a acestui site confirma că sunteți de acord cu termeni și condiții site-ului. https://www.gcrs.ro/termeni-si-conditii-pentru-utilizarea-site-ului-gcrs-punct-ro/Ok