Ești freelancer și cauți gig-uri creative?
Caută proiectul care ți se potrivește!

Proiecte în funcție de domeniu:

Ești student român în străinătate? Colaborează cu noi!

Noi suntem în continuă căutare de colaboratori care să ne ajute să creăm magia din spatele activităților noastre. Pentru că misiunea noastră este de a ajuta studenții români plecați în străinătate, am decis să colaborăm cu ei prin diverse proiecte plătite - proiecte care au misiunea de a ajuta tinerii plecați la studii în străinătate.

Ești student român în străinătate și cauți niște gig-uri plătite, total flexibile? Aruncă un ochi în lista de mai jos și completează formularul cu ce proiecte te interesează. O să te contactăm noi pentru a negocia rata pe oră și numărul total de ore. Nu uita să îți pregătești CV-ul!

CLASA "Emisiuni Live"

Proiect 1

„Wide Horizons - Student Perspectives”

30 h / 420 € / Proiect

Proiectul are în vedere prezentarea oportunităților unui student român în străinătate, prin aducerea în emisiune a mai multor studenți din diverse țări și specializări pentru a vorbi despre facultățile la care studiază și calitatea actului educațional din acestea.

Responsabilități: Pentru canalul nostru de YouTube va trebui să faci lunar un filmuleț de aproximativ 30 de minute în care prezinți diverse particularități ale vieții tale de student în străinătate, cu focusul pe „lărgirea orizonturilor” academice pentru telespectatorii noștri de acasă.

Rezultate așteptate: Conținut de calitate, creșterea numărului nostru de subscriberi, motivarea comunității pentru a interacționa cu emisiunile noastre live.

Proiect 2

„Growth”

20 h / 200 € / Proiect

Emisiunea își propune să urmărească parcursul studenților români la studii în străinătate. E vorba de procesul prin care aceștia cresc și se dezvoltă ca adulți și de aventurile lor din viața de zi cu zi.

Responsabilități: Inspirându-te din viața ta de zi cu zi, va trebui să scrii un scenariu/text pe care să îl prezinți oral în emisiunea „Growth” cu durata de 30 de minute, o singură dată pe lună.

Rezultate așteptate: Deschiderea interesului în rândul tinerilor români pentru studiile în străinătate, prezentarea avantajelor cu care acesta vine, creșterea numărului de subscriberi și vizualizări pe canalul nostru de YouTube.

Proiect 3

„UniExpress”

60 h / 1200 € / Proiect

Un fel de „reality TV” despre universitățile din Europa, în care studenții noștri se plimbă și descoperă cele mai interesante facultăți de pe continent. Vei avea libertatea creativă de a te gândi la diverse probe și locații.

Responsabilități: Planificarea unui scenariu, coordonare cu celelalte echipe participante, realizarea unui filmuleț lunar cu highlights din călătorii și cu probele la care echipele sunt participante.

Rezultate așteptate: Stârnirea interesului pentru diverse universități de pe continent, creare de content pe canalele noastre de social media, atragerea unui număr mare de vizualizări și comentarii pe canalul nostru de YouTube.

Proiect 4

„Digital Studentopedia”

17 h / 144 € / Proiect

Dacă ești pasionat de cele mai noi descoperiri în tehnologie și de lumea digitală, atunci proiectul acesta este pentru tine! E vorba despre o emisiune de 30 de minute în care vei prezenta noutăți din lumea tehnologiei, axându-te pe research-ul academic din universitățe de top internaționale.

Responsabilități: Vei face research detaliat și vei construi un scenariu în care vei prezenta cel puțin 5 noutăți, o să oferi o opinie și o să te edifici cu privire la alte recenzii și opinii ale experților în domeniu.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului nostru de subscriberi, construirea unei comunități interesate de noile descoperiri tehnologice.

Proiect 5

„NextGEN Romania”

20 h / 140 € / Proiect

Emisiunea vrea să aducă în lumină noile generații din România și cum acestea se raportează la societatea din jur. Credem că mereu avem de învățat ceva nou de la noile generații - fie vorba de curaj sau empatie, și că vocile lor contează pe termen lung, căci ei sunt viitorul

Responsabilități: Scrierea unui scenariu pentru emisiunea de 30 minute care abordează diverse teme socio-economico-culturale, unde tinerii își dezbat perspectivele.

Rezultate așteptate: Sensibilizarea audienței cu privire la diverse teme, prezentarea de idei noi care contribuie la dezvoltarea societății, oferirea de încredere tinerilor din România, creșterea audienței canalului, crearea unei comunități care dezbate idei.

Proiect 6

„Young Bright Minds”

35 h / 400 € / Proiect

Vrem să prezentăm audienței noastre tineri care excelează în domeniul lor, indiferent de situația materială sau alte obstacole. Am observat o lipsă de valori în societate și o lipsă de modele pentru tineri, pe care vrem să o rezolvăm prin poveștile de succes ale celor care depun muncă și pasiune pentru visele lor.

Responsabilități: Research al acestor povești de succes, descoperirea tinerilor care excelează în domeniile lor, scrierea unui scenariu pentru interviu, înregistrarea interviului și streaming live.

Rezultate așteptate: Motivarea audienței, formarea unei comunități de susținere reciprocă, posibilitatea comunității de a începe să organizeze diverse proiecte.

Proiect 7

„EduZone”

7 h / 40 € / Proiect

Care sunt cele mai noi descoperiri în educație? Cum poți să înveți cel mai bine? Cum îți găsești motivația? Cum eviți un burnout? Toate aceste întrebări își găsesc răspunsul în emisiunea noastră „EduZone”.

Responsabilități: Cercetare, scrierea unui scenariu care abordează teme educaționale, live streaming.

Rezultate așteptate: Creșterea canalului cu 500 de subscriberi pe lună, engagement și crearea unei comunități de studenți sau viitori studenți.

Proiect 8

„EmpowerLab”

3 h / 60 € / Proiect

Cine sunt oamenii din spatele poveștilor de succes? Care sunt calitățile unui antreprenor de succes? Dar ale unui avocat de succes? Emisiunea își propune să aducă invitați care să prezinte persoana din spatele visului.

Responsabilități: Research al poveștilor de succes, comunicarea cu invitații, scrierea unui scenariu pentru interviu, live streaming și înregistrarea emisiunii.

Rezultate așteptate: Creșterea brand-ului emisiunii, crearea unui network de specialiști în diverse domenii care să inspire studenții.

Proiect 9

„Student Social Cafe”

7 h / 62 € / Proiect

Cafeneaua studențească este o emisiune care aduce studenți din toată Europa pentru a discuta despre asemănările și diferențele pe care le întâmpină încercând să se adapteze la noile societăți și în noile sisteme de învățământ.

Responsabilități: Research pentru subiectele relevante emisiunii, scrierea unui scenariu, live streaming al emisiunii pe diverse canale.

Rezultate așteptate: Engagement pe canalele noastre de social media, atragerea studenților în comunitatea noastră

Proiect 10

„Romanian Young Mentors”

12 h / 120 € / Proiect

Emisiunea își propune să aducă în prim-plan mentori pentru elevii de liceu din România care își doresc să plece la studii în străinătate. Aceștia își vor prezenta propriile povești și experiențe cu scopul de a inspira audiența.

Responsabilități: Cercetarea de subiecte relevante pentru audiența în cauză, scrierea unui scenariu pentru emisiunea de 30 de minute, live streaming și înregistrarea emisiunii.

Rezultate așteptate: Creșterea comunității noastre de tineri care pleacă sau sunt la studii în străinătate, informarea audienței, aducerea de noi subscriberi pe canalul nostru

Proiect 11

„The ABC of Studying Abroad”

14 h / 180 € / Proiect

Plecatul în străinătate este un proces diferit pentru toată lumea. Emisiunea își propune să acopere toate temele esențiale pentru studiul în străinătate, având invitați tineri din toate țările și din diverse domenii.

Responsabilități: Materiale promo, cercetare, scrierea unui scenariu pentru emisiune, comunicarea cu invitații, comunicarea cu audiența.

Rezultate așteptate: Informarea publicului cu privire la studiul în străinătate, creșterea numărului de subscriberi, promovarea oportunităților de studiu în străinătate, atragerea membrilor în comunitatea noastră.

Proiect 12

„CampusTV”

7 h / 140 € / Proiect

Ce se mai întâmplă prin campusurile universităților din topurile internaționale? Care sunt oportunitățile de voluntariat? Ce evenimente se organizează? Emisiunea își propune să abordeze viața în campus a studenților de la universitățile din top 300 internațional.

Responsabilități: Cercetare, scrierea unui scenariu care prezintă în fiecare emisiune 10 noutăți din campusuri diferite, live streaming și înregistrarea emisiunii.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului nostru de subscriberi cu 300 pe lună - atât pe YouTube cât și pe contul nostru de Instagram, trezirea interesului tinerilor pentru studii în străinătate, promovarea educației de calitate

CLASA "Blog content writing"

Proiect 1

„Student Academy Life”

11 h / 170 € / Proiect

Pentru blogul nostru despre viața de student în străinătate, căutăm studenți care să scrie articole legate de procesul de admitere și tot ce ține de viața academică.

Responsabilități: Scrierea unui articol de 800-1000 cuvinte lunar, crearea de materiale vizuale pentru articole.

Rezultate așteptate: Creșterea comunității cu 100 de membrii pe parcursul a 3 luni, crearea de engagement prin comentarii, abonarea la newsletterul nostru.

Proiect 2

„The Daily”

56 h / 560 € / Proiect

The Daily este un blog despre noutățile relevante studenților plecați în străinătate, fie că e vorba de schimbarea procesului de admitere la o anumită universitate sau modificarea legislației care ține de drepturile chiriașului.

Responsabilități: Scrierea unui articol de 800-1000 cuvinte lunar, cercetare și fact checking, traducerea unor informații, crearea de materiale vizuale și diverse ilustrații sau grafice.

Rezultate așteptate: Informarea comunității de studenți din străinătate, creșterea audienței noastre, engagement pe diverse canale.

Proiect 3

„The Student Guide of Going Abroad”

27 h / 260 € / Proiect

Un blog care servește ca ghid tuturor elevilor care își doresc să plece la studii în străinătate, acest ghid abordând toate temele relevante integrării în „noua societate” și a sistemului său educațional.

Responsabilități: Scrierea unui articol între 800-1000 de cuvinte, research și crearea de conținut vizual, community management.

Rezultate așteptate: Creșterea engagementului, aducerea de 1.000 de cititori lunar, informarea audienței în mod calitativ.

Proiect 4

„The Digital Generation”

14 h / 155 € / Proiect

Blogul își propune să prezinte cele mai noi descoperiri tehnologice și să le traducă în limbaj uzual pentru toată lumea.

Responsabilități: Cercetare, scrierea unui articol de minim 800 de cuvinte, SEO, ilustrații sau diverse fotografii.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței prin 500 de cititori noi lunar, oferirea de informații de calitate audienței noastre, stârnirea interesului pentru a integra noile tehnologii în viața de zi cu zi.

Proiect 5

„Student Travels Adventure”

9 h / 90 € / Proiect

Blogul va prezenta experiențele studenților plecați la studii în străinătate care fac diverse internship-uri sau exchange-uri în locații mai puțin cunoscute sau populare.

Responsabilități: Research, Community Management, SEO, scrierea unui articol de minim 900 de cuvinte lunar, comunicarea cu persoanele care ne acordă interviuri.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței, creșterea numărului de interacțiuni cu contentul nostru.

Proiect 6

„The Scholars”

11 h / 230 € / Proiect

Scopul acestui proiect este de a împărtăși experiențele studenților plecați la studii în străinătate, concentrându-se pe viața lor academică și pe domeniile lor de studiu.

Responsabilități: Un articol între 800-1000 de cuvinte, SEO, conținut vizual.

Rezultate așteptate: Promovarea studiului în străinătate, informarea publicului cu privire la universitățile care oferă educație de calitate la standarde internaționale.

Proiect 7

„Student WorkPRO”

25 h / 375 € / Proiect

Cum să scrii un CV? Cum să răspunzi la un interviu de angajare? Dar cum scrii o scrisoare de motivație? Blogul nostru „Student WorkPRO” își propune să aibă cele mai bune și actuale sfaturi de carieră.

Responsabilități: Research, un articol între 800-1000 de cuvinte lunar, SEO, ilustrații.

Rezultate așteptate: creșterea audienței, creșterea numărului de interacțiuni cu contentul nostru.

Proiect 8

„Mentoring Complete”

30 h / 420 € / Proiect

Blogul „Mentoring Complete” își dorește să prezinte poveștile de succes ale tinerilor care cred în visele lor și muncesc zilnic pentru ele, tineri care excelează în domeniile lor.

Responsabilități: Comunicare, scrierea de articole, SEO, conținut vizual.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței și a comunității, engagement pe canalele noastre de social media.

Proiect 9

„StudySmart”

13 h / 105 € / Proiect

Care sunt cele mai eficiente metode de studiu? Cum eviți un burnout? Cum te pregătești pentru sesiune? Fix la aceste întrebări ne propunem să răspundem prin blogul nostru dedicat studenților.

Responsabilități: Research, scrierea unui articol de minim 800 de cuvinte, ilustrații.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței, facilitarea dialogului, combaterea informațiilor false din domeniu.

Proiect 10

„Romanian Idea(l)s”

22 h / 180 € / Proiect

Blogul își propune să prezinte perspectivele studenților plecați la studii în străinătate - mai exact: cum văd ei lumea, ce au învățat, ce lucruri cred că pot fi integrate în sistemul românesc.

Responsabilități: Găsirea de subiecte trendy, proofreading, un articol între 800-1000 de cuvinte, conținut grafic, poze pentru articole.

Rezultate așteptate: Facilitarea dezbaterii, inspirarea audienței, creșterea engagementului.

Proiect 11

„GCRS Recommends”

12 h / 270 € / Proiect

De la cele mai bune localuri cu fika la cel mai ieftin loc unde poți să îți repari bicicleta, blogul nostru conține recomandări pentru orice loc sau serviciu necesar ca student în străinătate.

Responsabilități: Un articol de minim 800 de cuvinte, community management, proofreading, editare articole, SEO.

Rezultate așteptate: Creșterea comunității, aducerea a minim 100 de cititori noi în fiecare lună.

Proiect 12

„Life Abroad”

5 h / 70 € / Proiect

Un blog despre viața în străinătate care abordează tema integrării în societate. Căutăm studenți care pot scrie lunar câte un articol și care pot răspunde la întrebările cititorilor.

Responsabilități: Research, articol 800-1000 de cuvinte, editare articole.

Rezultate așteptate: Aducerea a 100 de cititori unici pe lună, creșterea engagementului în comentariile blogului.

CLASA "Podcast"

Proiect 1

„On The Record”

38 h / 470 € / Proiect

Podcastul își propune să prezinte experiențele tinerilor plecați în străinătate. În fiecare episod, minim 5 tineri discută și își prezintă poveștile, abordând câte o temă per episod (de exemplu: chirie, sesiune, buget).

Responsabilități: Research, scrierea unui scenariu, înregistrare, editare audio.

Rezultate așteptate: 500 de ascultători noi pe lună.

Proiect 2

„The StudentVoice”

26 h / 254 € / Proiect

Un podcast despre perspectivele studenților plecați la studii în străinătate. De la interacțiunea cu instituțiile statului la modul de evaluare și predare din facultăți, podcastul își propune să abordeze toate subiectele în detaliu.

Responsabilități: Research, scrierea unui scenariu, înregistrare și editare audio, materiale vizuale.

Rezultate așteptate: Crearea unei comunități, engagement, 700 de ascultători noi pe lună.

Proiect 3

„Your Dose of Weekly Updates”

37 h / 560 € / Proiect

Un podcast pentru studenții din străinătate care vor să fie la curent cu noutățile din țara în care studiază - însă care nu au timp să citească și traducă toate știrile. Un rezumat concis și explicat pe înțelesul tuturor a celor mai relevante informații.

Responsabilități: Research, fact checking, înregistrare audio, editare audio, materiale promo, thumbnails noi pentru fiecare sezon.

Rezultate așteptate: 2.000 de ascultători lunar, intrarea în topul celor mai ascultate podcasturi din această nișă.

Proiect 4

„The RoAbroad Show”

27 h / 284 € / Proiect

Care e viața românilor plecați în străinătate? Podcastul își propune să exploreze poveștile românilor din diaspora.

Responsabilități: Comunicare, înregistrare audio, editare audio, materiale promo.

Rezultate așteptate: 300 de ascultători noi pe lună, creșterea brandului.

Proiect 5

„Conversations”

5 h / 150 € / Proiect

Un podcast cu „de toate”. Discuții libere cu studenții noștrii plecați la studii în străinătate.

Responsabilități: Propunerea de subiecte, înregistrare audio, editare audio, scrierea de materiale promo, comunicarea cu invitații.

Rezultate așteptate: Creștere engagementului comunității, aducerea a 100 de ascultători unici lunar, crearea unui spațiu „safe” pentru discuții libere.

Proiect 6

„EduTalk”

12 h / 170 € / Proiect

Care sunt reformele educaționale care au schimbat în bine sistemele de învățământ în care au fost implementate? Ce putem să luăm de la facultățile din străinătate? Care e feedback-ul studenților? Podcastul își propune să dezbată în detaliu tema educației.

Responsabilități: Cercetare, scriere scenariu, fact-check, propunere subiecte, comunicare cu invitații, audio recording, audio editing, management al comunității.

Rezultate așteptate: Creștere engagementului comunității.

Proiect 7

„RadioHour”

22 h / 440 € / Proiect

Pentru cei care preferă emisiunile noastre pe drum, în mașină sau pur și simplu în căști, podcastul nostru își propune să acopere toate emisiunile și să le aducă într-un format mai „friendly” pentru ascultătorii noștri.

Responsabilități: Editare audio, înregistrare audio, design grafic, management al comunității.

Rezultate așteptate: Aducerea a 100 de ascultători noi pe lună, creșterea engagementului, atragerea de sponsori.

Proiect 8

„Mind Learning”

17 h / 340 € / Proiect

Care sunt cele mai eficiente metode de studiu? Cum eviți un burnout? Cum te pregătești pentru sesiune? Fix la aceste întrebări ne propunem să răspundem prin podcastul nostru dedicat studenților.

Responsabilități: Research, propunere de subiecte, fact checking, audio recording, audio editing, comunicare, management al comunității.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței și a engagementului, combaterea de informații false, informarea audienței și motivarea acesteia pentru a-și îmbunătăți viața.

Proiect 9

„Student Sundays”

15 h / 147 € / Proiect

Un podcast despre evenimentele dedicate studenților, care își propune să acopere cele mai faine noutăți culturale și cele mai importante evenimente din campusurile europene.

Responsabilități: Scrierea unui scenariu, cercetare, comunicare, audio recording, materiale media.

Rezultate așteptate: Creșterea interesului pentru cultură în rândul studenților, promovarea diverselor evenimente, atragerea de sponsori, creșterea audienței.

Proiect 10

„The Romanian Student”

26 h / 221 € / Proiect

Un podcast care urmărește parcursul a mai multor studenți români la facultăți în străinătate. De la procesul de admitere la plănuirea bugetului lunar, vrem să prezentăm întreaga perspectivă fără a romanticiza „viața de student în străinătate”.

Responsabilități: Audio recording, audio editing, materiale media.

Rezultate așteptate: Promovarea studiului în străinătate, creșterea engagementului și a audienței, crearea unei comunități de viitori studenți și elevi.

Proiect 11

„Expat ToolBox Podcast”

9 h / 100 € / Proiect

Un podcast unde gazdele noastre, actuali studenți, prezintă toate informațiile necesare pentru cei interesați în a pleca în străinătate la studiu.

Responsabilități: Comunicare, management al comunității, cercetare subiecte și scriere de scenariu, audio recording, audio editing, materiale promo.

Rezultate așteptate: Creșterea interesului pentru studiul în străinătate, atragerea tinerilor la diverse universități, informarea audienței, crearea unui ghid complet pentru toți cei interesați de studii în străinătate, indiferent de țară.

Proiect 12

„Real Uni Talk”

12 h / 240 € / Proiect

Care sunt cele mai bune universități și cum se diferențiază ele de restul? În fond, ce înseamnă o universitate „bună”? Cine stabilește aceste criterii? Podcastul își propune să exploreze această „afacere” numită „universitate” și să tragă un semnal de alarmă cu privire la universitățile de slabă calitate care își mint studenții.

Responsabilități: Research, scriere de scenariu, fact-check, audio recording și audio editing.

Rezultate așteptate: Informarea și educarea audienței cu privire la problema universităților „pentru profit”.

CLASA "Newsletter Content Writing"

Proiect 1

„Campus in Brief”

3 h / 50 € / Proiect

Un newsletter care acoperă toate noutățile din campusurile internaționale - de la evenimente la organizații studențești noi și ambițioase.

Responsabilități: Copywriting, E-mail campaign, Templates, Design Grafic.

Rezultate așteptate: 50 de subscriberi noi pe lună, rată de deschidere crescută.

Proiect 2

„Sticky Notes”

30 h / 270 € / Proiect

Un newsletter care conține rezumatul emisiunilor noastre și a subiectelor abordate în acestea.

Responsabilități: Copywriting, management al campaniei, template-uri.

Rezultate așteptate: Creșterea ratei noastre de deschidere și citire, 100 de subscriberi noi pe lună.

Proiect 3

„Morning Brew”

9 h / 90 € / Proiect

Newsletter-ul blogului „The Daily”, unde rezumăm cele mai importante știri și le trimitem la tine în inbox în fiecare dimineață.

Responsabilități: Copywriting, Editing, Ilustrații, management al campaniei, template-uri, materiale promo.

Rezultate așteptate: 100 de abonați noi pe lună.

Proiect 4

„The Professional Student”

10 h / 200 € / Proiect

Un newsletter care își propune să aducă cele mai importante informații din lumea profesională.

Responsabilități: Research, copywriting, ilustrații, e-mail campaign.

Rezultate așteptate: Creșterea comunității, creșterea ratei de citire și de deschidere.

Proiect 5

„Education On The Spot”

14 h / 150 € / Proiect

Cele mai importante noutăți din educație, rezumate și explicate pe îndelete și trimise în inbox o dată pe lună.

Responsabilități: Cercetare, propunere subiecte, copywriting, editare, ilustrații, e-mail campaign.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de subscriberi, atragerea studenților la studii în străinătate.

Proiect 6

„The Abroad Guide”

50 h / 625 € / Proiect

Un ghid exhaustiv al plecatului în străinătate, compus din mai multe articole care se regăsesc și pe blogul nostru „The Scholars”.

Responsabilități: Editare, Ilustrații, E-mail Campaign, Materiale promo.

Rezultate așteptate: Creșterea engagementului, informarea audienței în mod calitativ.

Proiect 7

„Romanian NextGen Tales”

13 h / 955 € / Proiect

Newsletterul blogului „Student WorkPRO”, trimis o dată pe lună, care conține cele mai citite și importante articole.

Responsabilități: Editare, Ilustrații, E-mail Campaign.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de cititori, crearea unei comunități de profesioniști, creșterea oportunităților de sponsorizare.

Proiect 8

„The Creative Hub”

20 h / 370 € / Proiect

Un newsletter în care prezentăm poveștile de succes ale studenților noștri.

Responsabilități: Comunicare, Copywriting, E-mail Campaign, materiale vizuale.

Rezultate așteptate: Atragerea de sponsori direcți ai studenților cu situație materială precară.

Proiect 9

„Scholar Habits”

19 h / 200 € / Proiect

Newsletter cu tips&tricks de studiu, cu un focus pe promovarea unui stil de viață sănătos.

Responsabilități: Content Writing, Editare, Research, Visuals.

Rezultate așteptate: Informarea audienței, creștere engagement al comunității, aducerea a 100 de abonați noi pe lună.

Proiect 10

„Digital Academia”

15 h / 250 € / Proiect

Newsletterul podcastului „Real Uni Talk”. În newsletter vor fi rezumate cele mai importante noutăți din domeniu.

Responsabilități: Content Writing, Proofreading, Ilustrații.

Rezultate așteptate: 2.000 de abonați, educarea audienței pentru a lua decizii corect informate.

Proiect 11

„Monthly Digest”

8 h / 100 € / Proiect

Un „digest” lunar cu cele mai importante proiecte ale noastre și cu procesul din spatele rezultatelor noastre.

Responsabilități: Content Writing, Editing, Fotografie, Ilustrații.

Rezultate așteptate: Promovarea brandului nostru, informarea audienței noastre cu privire la procesul din spatele proiectelor noastre, atragerea de noi membrii în comunitatea noastră care să întreprindă diverse proiecte.

Proiect 12

„1918”

12 h / 120 € / Proiect

„1918” aduce direct în inbox perspectivele studenților plecați la studii în străinătate - mai exact: cum văd ei lumea, ce au învățat, ce lucruri cred că pot fi integrate în sistemul românesc.

Responsabilități: Content Writing, editing, ilustrații, proofreading.

Rezultate așteptate: Aducerea a 50 de abonați unici pe lună, facilitarea dezbaterii în rândul comunității.

CLASA "Creare conținut media"

Proiect 1

„Campaign Studentagram”

44 h / 530 € / Proiect

Promovarea pe Instagram a oportunităților de studiu în străinătate.

Responsabilități: Social Media Content, Q&A-uri, live-uri pe Instagram, Community Management.

Rezultate așteptate: Aducerea a 200 de followeri noi lunar pe Instagram.

Proiect 2

„The RoAdvance”

25 h / 300 € / Proiect

Promovarea studenților români plecați în străinătate la studii pe canalele noastre de Social Media.

Responsabilități: Social Media Content, Management al comunității, materiale promoționale.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de persoane care aplică la facultăți în străinătate.

Proiect 3

„EducationShift”

17 h / 180 € / Proiect

Promovarea universităților din topurile internaționale pe canalele noastre de Social Media.

Responsabilități: Social Media Content, Q&A-uri, live-uri, infografice.

Rezultate așteptate: Atragerea de universități de renume și care oferă educație de calitate ca sponsori ai proiectelor noastre.

Proiect 4

„Campaign StudyAbroad”

33 h / 495 € / Proiect

Crearea de content pe pagina noastră de Facebook prin care informăm audiența cu privire la deadline-urile și noutățile importante aferente admiterilor la facultățile din străinătate.

Responsabilități: Social Media Content, Research.

Rezultate așteptate: Eficientizarea procesului de aplicare la facultate în străinătate, informarea audienței, creșterea numărului de urmăritori și a engagementului.

Proiect 5

„Student Daily”

28 h / 340 € / Proiect

Prezentarea vieții de zi cu zi a studenților din străinătate.

Responsabilități: Q&A / Ask me anything, live-uri, social media content.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de urmăritori cu cel puțin 300 de noi followeri pe lună.

Proiect 6

„Aspire”

41 h / 390 € / Proiect

Crearea de materiale relevante pentru motivarea studenților în a adopta idei noi care să le îmbunătățească viața și să faciliteze productivitatea.

Responsabilități: Research, Content pentru social media, community management.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței, engagement ridicat, atragerea unor noi oameni motivați să învețe lucruri noi în comunitate.

Proiect 7

„Bright Students Inspire”

37 h / 315 € / Proiect

Promovarea pe canalele noastre de social media a studenților care excelează în domeniile lor de studiu.

Responsabilități: Comunicare, content pentru social media, community management, Q&A-uri.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de urmăritori cu 500 de noi followersi pe lună.

Proiect 8

„Abroad Futures”

50 h / 450 € / Proiect

Prezentarea oportunităților de angajare și dezvoltare profesională din afară pe canalele noastre de social media.

Responsabilități: Research, content pentru social media, live-uri, community management.

Rezultate așteptate: Promovarea studiului în străinătate, atragerea de oameni noi în comunitate.

Proiect 9

„The Digital Education Ambassadors”

31 h / 440 € / Proiect

Proiectul are în vederea crearea unui grup de ambasadori digitali ai educației în străinătate care să își prezinte experiența pe social media, cât și să reprezinte brand-ul nostru la evenimente.

Responsabilități: Comunicare, content pentru social media, participare la evenimente, imagine aliniată valorilor brandului nostru.

Rezultate așteptate: Promovarea brand-ului nostru, atragerea de noi membri în ONG.

Proiect 10

„RoYouth Academy”

19 h / 230 € / Proiect

Promovarea evenimentelor de la sediile noastre pe diverse canale.

Responsabilități: Social media content, descrieri de evenimente, design grafic, community management.

Rezultate așteptate: Ccreșterea numărului de participanți, creșterea comunității noastre de studenți care să organizeze și participe la evenimente.

Proiect 11

„The Insights”

23 h / 276 € / Proiect

Promovarea proiectelor și a acțiunilor noastre atât pe conturile noastre de social media cât și pe diverse alte canale.

Responsabilități: Content calendar, social media content, community management.

Rezultate așteptate: Atragerea de sponsori pentru a ne finanța proietele, atragerea de voluntari.

Proiect 12

„UniSeek”

13 h / 95 € / Proiect

Takeover-uri de la studenți în care să prezinte o zi din viața lor la universitate.

Responsabilități: Social media content, community management.

Rezultate așteptate: Atragerea studenților la studiu în străinătate, atragerea de posibili sponsori.

CLASA "Promovare"

Proiect 1

„STUDY ABROAD Promo”

30 h / 345 € / Proiect

Vei lua legătura cu alți studenți și cu universități de top din Europa. O să planifici și reglementezi procesul de creare a conținutului în vederea promovării studiului în străinătate. Acesta va fi propriul tău proiect, cu multe posibilități de creștere în viitorul apropiat.

Responsabilități: Comunicare și construirea de relații cu universități și alți studenți, comunicarea cu terțele părți despre crearea de conținut, programarea campaniilor și follow-up, analiza rezultatelor si implementarea de noi strategii.

Rezultate așteptate: Atragerea de cel puțin 50 de studenți care ne vor promova misiunea și activitățile, campanii calitative cu conținut nou și trendy de informare cu privire la studiul în străinătate.

Proiect 2

„STUDENTV Promo”

18 h / 150 € / Proiect

Dacă ești pasionat de social media și îți place să petreci ore întregi folosind TikTok, Snapchat sau Instagram, atunci aceasta este șansa ta de a-ți transforma pasiunea în profit. Prin pasiunea ta și expertiza în tendințele culturale, vei identifica oportunități și promova emisiunea noastră STUDENTV pe platformele menționate mai sus.

Responsabilități: O să fii ochii și urechile noastre în ceea ce privește trendurile, o să examinezi performanța campaniilor de promovare și o să oferi feedback, o să faci research independent și o să ne oferi perspective noi legate de posibile oportunități de promovare, o să coordonezi campanii.

Rezultate așteptate: Atragerea de cel puțin 1.000 noi telespectatori ai emisiunii STUDENTV, feedback legat de performanța campaniilor noastre, rapoarte calitative despre trenduri noi și oportunități de promovare.

Proiect 3

„CampusTV Promo”

7 h / 170 € / Proiect

Acest proiect e despre promovarea campusurilor internaționale și a diverselor oportunități de dezvoltare pe care un student în străinătate le are. El urmărește diversitatea vieții în campus și facilitățile pe care universitățile de top le pun la dispoziție pentru a stimula procesul educativ.

Responsabilități: Dezvolți o strategie de social media pentru a crește gradul de conștientizare a brand-ului și a oportunităților de studiu pentru studenți și de a stimula implicarea în comunitatea celor care studiază în străinătate, cercetezi preferințele comunității noastre, tendințele și reperele pe toate canalele relevante, faceți echipă cu managerii comunității pentru a interacționa cu comunitatea noastră, interacționați cu ambasadorii și partenerii și încurajați comunitatea să ne împărtășească content.

Rezultate așteptate: Atragerea de followeri care să interacționeze cu contentul, determinarea a 300 de studenți care să aplice la studiu în străinătate într-o universitate de top, informarea studenților cu privire la oportunitățile și facilităție pe care le au în aceste campusuri.

Proiect 4

„GCRS Promo”

9 h / 170 € / Proiect

Acest proiect are în vedere promovarea paginilor noastre de Instagram. Este vorba de postări și stories pe cele 3 conturi de Instagram ale noastre (@gcrs.ongstudentesc, @campustvbygcrs și @studyabroadtv.bygcrs). Te vei implica pe aceste platforme și vei construi relații cu studenții care își doresc să studieze în străinătate sau au nevoie de ajutor cu adaptarea în străinătate.

Responsabilități: Asiguri consecvența brandului nostru pe Instagram, colaborezi cu diverși membri ai ONG-ului, crești și extinzi prezența ONG-ului pe social media, colectezi datele clienților și analizezi interacțiunile și vizitele, plus utilizeazi aceste informații pentru a crea rapoarte pentru a îmbunătăți strategiile și campaniile de marketing viitoare.

Rezultate așteptate: O creștere semnificativă a numărului de urmăritori pe cele 3 conturi, a engagementului și a reach-ului, campanii și postări trendy și adecvate misiunii și viziunii noastre.

Proiect 5

„StudentCafe Promo”

15 h / 300 € / Proiect

Dacă ești o persoană creativă căruia îi place să participe la evenimente și să posteze pe social media - atunci proiectul ăsta este pentru tine!

Responsabilități: creșterea audienței, dezvoltarea strategiei noastre de social media și a campaniilor, implicarea pe toate canelele de social media pentru a stimula audiența să interacționeze cu conținutul nostru și pentru a promova „StudentCafe”, gestionarea zilnică a managementului canalului.

Rezultate așteptate: Atragerea de participanți la evenimentele noastre, atragerea de ascultători pentru podcastul nostru cu același nume..

Proiect 6

„Education Academy Promo”

13 h / 260 € / Proiect

Promovarea experiențelor studenților plecați la studii în străinătate, concentrându-ne pe viața lor academică și pe domeniile lor de studiu.

Responsabilități: Creșterea audienței, dezvoltarea strategiei noastre de social media și a campaniilor.

Rezultate așteptate: Atragerea de 2.000 de noi urmăritori pe canalele noastre de social media.

Proiect 7

„The StudentVoice Promo”

10 h / 150 € / Proiect

Găsirea de modalități pentru promovarea podcastului „The StudentVoice”

Responsabilități: Planificarea campaniilor digitale și identificarea de influenceri sau personalități relevante care să promoveze podcastul.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței cu peste 500 de ascultători pe lună.

Proiect 8

„GCRS Blogger Promo”

5 h / 100 € / Proiect

Promovarea blogului nostru despre viața de student în străinătate.

Responsabilități: Analiza datelor, implicarea și descoperirea de tendințe relevante pentru audiența noastră, planificare campanii digitale.

Rezultate așteptate: Creșterea numărului de cititori a blogului nostru.

Proiect 9

„The ABC of Studying Abroad Promo”

27 h / 300 € / Proiect

Promovarea tuturor demersurilor și a canalelor noastre de informare cu privire la studiul în străinătate.

Responsabilități: Analiză plan de marketing digital, crearea de strategii pe social media, identificarea punctelor forte și slabe, recomandări pentru a îmbunătăți contentul, cercetarea tendințelor, stabilirea indicatorilor cheie de performanță pentru campaniile de social media.

Rezultate așteptate: Atragerea de 5.000 de urmăritori anual organic care să interacționeze cu contentul nostru.

Proiect 10

„Bright Students Inspire Promo”

25 h / 325 € / Proiect

Prezentarea poveștilor emoționate a studenților care beneficiază de „Bursele G.C.R.S.”

Responsabilități: Creare de content, planificare content, identificare trenduri, feedback campanii, comunicare.

Rezultate așteptate: Aducerea lunară de 300 de oameni care să aplice pentru „Bursele G.C.R.S.”.

Proiect 11

„The GCRS Gala Promo”

10 h / 150 € / Proiect

Promovarea evenimentului „Gala „Burselor G.C.R.S.”

Responsabilități: Public relations management, comunicate de presă, copywriting, planificare content, analytics.

Rezultate așteptate: Atragerea de participanți la evenimentul „Gala „Burselor G.C.R.S”, atragerea de sponsori pentru eveniment, sensibilizarea publicului cu privire la mesajul nostru.

Proiect 12

„StudentEvents Promo”

40 h / 360 € / Proiect

Promovarea evenimentelor organizate de voluntarii noștri și oferirea de sfaturi cu privire la promovarea de pe social media

Responsabilități: Public relations management, comunicate de presă, copywriting, descrieri evenimente, diverse materiale promo.

Rezultate așteptate: Creșterea audienței cu peste 500 de ascultători pe lună..

De ce suntem unici?

Pentru că noi NU te trimitem la studii, noi te așteptam deja aici.